poniedziałek, 5 czerwca 2017

Kika&Franco

Kika&Franco -  ta marka wciąż zachwyca. Miałyśmy już dwie niepowtarzalne kreacje od Kika&Franco, ta jest trzecia.
Wciąż obserwuje ich profile na Facebooku i Instagramie, i co widzę? Wciąż coś nowego, zaskakującego, pięknego...
Pisałam już post o tej marce, dla przypomnienia możecie go zobaczyć TU i TU.


Kilka słów zaczerpnietych z Fcaebooka:

"Tworzona dla wyjątkowych klientów... Wkładam w to całe swoje serce, gdyż zawsze o tym marzyłam... Szyła i projektowała już moja Mama... projektuje także moja Siostra... myślę, że w genach mam tą pasję... pasję tworzenia rzeczy innych... wyjątkowych... pomysł na stworzenie swojego sklepu z milionami kryształków i metrami tiulu, cukierkowych kolorów powstał już dawno...''


Carmen:
- sukienka: Kika&Franco
- buty: Zara

Mama:
-komplet: BIZUUxBarbie
- sandały na szpilce: Kazar















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz