piątek, 23 października 2015

Na luzaka

Jesień mamy już w pełni. Ostatnie dni były dość pochmurne, ale wczoraj słońce i dla nas zaświeciło. 

Styl na luzaka - ładnie, modnie i wygodnie.  
Ciężkie, motocyklowe buty, czarna ramoneska, koszula, spodnie lub inny dodatek w kratę.

Ramoneskę warto mieć w swojej garderobie, gdyż pasuje do wielu modowych stylizacji.
 Koszula w kartę, w naszym przypadku, sprawdziła się jako dodatek stylizacji - przewiązana w pasie dała efekt lekko zadziornego look'u naszej Carmen, podobnie jak łańcuchy na czapce pożyczonej od mamy.
Na początku pomysł na wczorajszą stylizację był zupełnie inny, ale do jej zmiany zainspirowały mnie moje komiksowe paznokcie w stylu pop art. 
Takie i inne cuda wykonacie w Krainie Urody.

Ja, założyłam skórzana ramoneskę, którą mam już od lat, oraz spodnie w kratę z zeszłej kolekcji z Zary. Do tego ciężkie, ale bardzo wygodne buty od Elisbaetty Francji, kupione TU - inwestycja na lata, gdyż jakość i wykonanie tych butów sprawią, że będą mi służyć przez wiele sezonów.




















Stylizacja/stylization:

Carmen: 
- ramoneska, koszula, bandana: Zara
- spodenki z koronki: Little Gold King
- czapka: River Island (dział damski)
- botki: H&M
-rajstopy, zakolanówki: Calzedonia

Mama:
- spodnie: Zara
-botki: Elisabetta Franchi
-chusta: H&M
-czapka: Butik
-rękawiczki: Sinsay

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz