niedziela, 4 października 2015

Mama i córka - fashiongirls

W końcu długo wyczekiwany post, i tym razem, NASZE stylizacje, w czarno-żółych barwach.:)
Duet idealny na jesienne, jeszcze ciepłe. dni.
Czarny, jak wiemy, pasuje praktycznie do wszystkich kolorów z palety barw. 
Kurteczkę (żakiet) z Zary, kupiłam już rok temu. Jest to główny element stylizacji, bo żywy kolor przyciąga uwagę. 
Carmen ma sobie modną romoneskę, w podobnym kolorze, z River Island. Właśnie ta kurteczka w odcieniu żółci, zainspirowała mnie do opisania wspólnej stylizacji. 
Widziałam, że na naszym Fan Pag'u bardzo spodobała się Wam nasza wspólna stylizacja, choć jeszcze nie dokończona. Wiele osób namawiało mnie, abym założyła bloga, lub opisała TU swoją stylizację. 
Głownie jestem studiującą mamą. Osobny blog zajmowałby sporo czasu, więc TU, raz na jakiś czas, będę zamieszczać swoje stylizację.

Carmen ma na sobie cudowne rzeczy z fashionkidstore.com
Wchodząc na stronę sklepu zakochałam się w torebkach, okularach, ubraniach, butach, (we wszystkim!), wzorowanych na produktach z kultowych domów mody, takich jak np. Chanel, Dior czy YSL. 
Moje dziecko uwielbia tą spódniczkę z frędzlami, które przy każdym obrocie wirują dookoła, dając dużo radości. :)
U mamy na botkach też zagościły frędzle, znajdziecie je TU.
 A torebka? Mała, czarno - biała ''chanelka", która posłuży nam ładnych parę lat. Podobnie jak okulary, które przypominają nam kultowy model Miu Miu.























Carmen:

- jacket: RiverIsland
- skirt, bag, hat, sunglesses: fashionkidstore
- boots: h&m
- tights : calzedonia

Ania:

- jacket: Zara
- trousers: Guess
- boots: deez24
- hat: h&m
- bag: Just Cavalli

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz