poniedziałek, 10 sierpnia 2015

My Mom Is My Stylist

Witajcie!

Dawno nas tu nie było, ale stylizacja czekała na nowy wpis już od dłuższego czasu. :)
Lato to czas wakacji, więc wiele z nas spędza każdą wolną chwilę poza domem. 
My też nie próżnujemy. :D

Przygotowałam dla Was stylizację z modną w tym sezonie koszulką od Ojtyty. Skorzystałam z promocji i zakupiłam te dwa kultowe T-shirty, oczywiście każdy z innym napisem. Długo zastanawiałam się z czym mam go dobrać. Wybór padł na spódniczkę z H&M, zakupioną rok temu. W pierwotnej wersji buty do tego zestawu miały być inne, ale mama zapomniała, że włożyła je do pralki. :D   Ha-ha

"My Mom Is My Stylist" , choć coraz częściej Carmen sama wybiera sobie ubrania, które chce założyć. Uwielbia przymierzać spódniczki, torebki, a najbardziej… buty! Nieważnie w jakim  rozmiarze.
 Różnie jej to wychodzi, ale od czegoś trzeba zacząć. :) 



















Stylizacja:
- T-shirt: Ojtyty
- spódniczka, okulary, wianek: H&M
- buciki, torebka: ZARA


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz